Приклад сценарію для захисту проектів

Сценарій захисту проектів за програмою Intel®» «Шлях до успіху»
курс "Комп’терні технології та місцева спільнота", 9 клас

Автор: Олена Давиденко,
тренер та спеціаліст з моніторингу
програми Intel «Шлях до успіху»
м. Фастів, Київська обл.

1. Вітання учасників
Учасники стають в коло. Вчитель пропонує їм оцінити свій настрій (піднятою чи опущеною рукою або показати на пальцях) і повернувшись направо і наліво посміхнутись учасникам, які стоять поруч.

2. Вступне слово вчителя: "Ми з вами закінчили курс «Комп’ютер та місцева спільнота». Ви перші учні нашої школи, які будуть захищати проекти, зроблені в рамках цього курсу.  На наших уроках ми не тільки освоювали комп’ютерні технології. У нас були вправи на розвиток мислення і була співпраця." (Наголосити на єдності трьох компонентів.) 
"
Ми говорили про місцеву спільноту. Які ми створювали комп’ютерні роботи і проекти?" (Які можуть бути корисні місцевій спільноті чи вирішити певні проблеми спільноти).

3. Вправа «Класний я»
"Давайте скажемо один одному, які ми класні. Ми будемо рахувати по колу, а замість чисел, кратних трьом говорити «Класний я!». Ну, що ж почнемо."  (Гру потрібно провести тричі, щоразу починаючи з нового гравця таким чином, щоб слова «Класний я!» зміг сказати кожен учасник.)

4. Жеребкування. Визначаємось з порядком виступу груп (Вчитель може самостійно визначити порядок виступу, виходячи з того, наприклад, що найслабший чи невдалий проект не має бути першим і останнім. Також можна визначати порядок виступу деяких груп за домовленістю з учнями) Вчитель наголошує, що презентувати свій проект повинні всі члени групи. Учасники інших груп і гості зможуть задавати питання

5. Виступи груп. Після виступу кожної групи можна задавати учасникам питання
Обов’язкові питання для всіх груп:
Що  сподобалось при роботі над проектом?
Що було найскладніше?

Додаткові питання, наприклад для 1 групи:
Як ви думаєте, яки з трьох компонентів нашого курсу (розвиток мислення, комп’ютерні технології чи співпраця) найважливіший?
Для 2 групи:
Як видумаєте, як комп’ютерні технології допоможуть вам у житті? (Ключове слово – успіх).
Для 3 групи:
Як ви ставитесь до такого вислову «Тільки той, хто  не боїться великих невдач, зможе досягти великого успіху» (Джон Кеннеді)
Для 4 групи: 
Чому наша програма називається «Шлях до успіху»?

6. Робота в колі.
Запросити сісти в коло всіх учнів  і гостей. Питання в колі:
Чим цей курс для вас відрізнявся від інших предметів?
Є традиційне навчання. Деякі педагоги кажуть, що цей курс у порівнянні з іншими дає неглибокі знання. Чи могли б ви їм заперечити?
Чи порадили б ви своїм друзям, молодшим братам чи сестрам пройти такий курс?

7. Заключна вправа
Закінчити речення: "Під час навчання за курсом «Комп’ютер і місцева спільнота» для мене відбулися такі зміни…………"

8. Вручення сертифікатів